29/12-14

Tänk att det bara är två dagar kvar till 2015. Jag minns när det var nyår och skulle bli år 2000, när alla pratade om att tv:n skulle sluta fungera och elen skulle försvinna och allt vad det nu var, jag stod ute vid tolvslaget och väntade på att något skulle hända typ! Haha. Nu är det 15 år sen dess. Jag har blivit vuxen, skaffat bostadsrätt, gift mig, fått barn med mera!! Tiden bara rinner iväg. 

Idag: Jag har vaknat och umgåtts med min Bff i en timme innan det var dags för jobb 10-19. Efter jobbet träning och nu när jag kom hem kl åtta så sov min Bff redan. Känns konstigt att komma hem och veta att vi inte ska ses till imorgon. 

Jag hann handla lite eskimo kläder till henne på lunchen. När det har blivit riktig vinter nu och det är -17 grader gäller det att byta ut mössa och vantar mot riktiga grejer :) 



Imorgon är det jobb igen men i city till kl sex och sen kommer våra vänner till oss på kvällen. Mys! <3 

Allmänt | |
Upp