Söndag!

Idag startade jag dagen med att gå på shopping tur. Jag behövde massa saker men till slut kom jag hem med massor av saker till alla andra. Minella fick leksaker, R tröjor, saker till andra miniskor. Ibland blir jag galen på mig själv. Jag hämtade till slut upp R och Minella, åkte och köpte en till pulka, drog på oss massa kläder och åkte till backen med några vänner. Det var premiär för Minella i snön och pulkan, vilken hit. Hon var galen av lycka och älskade det. Åkte upp och ner utan stop och gallskrek när vi skulle hem. 
Denna pulka var perfekt för att dra runt med och babypulkan till backarna!! 

Nu väntar jobb i två dagar för min del och sen är vi lediga en vecka innan R börjar jobba igen. Hoppas på mer snö så vi kan vara ute mer och åka. Vintern har trots allt sitt! <3 


Allmänt | |
Upp