Återgå till vardag

Tre veckors ledighet är över för R:s del. Imorgon är det dags för jobb igen och han börjar då på sitt nya jobb här i stan. Jag tror han är lyckligast i världen som slipper pendla :) Det har varit tre riktigt mysiga veckor med bara slapp och roligheter. Jag har lagt mina studier åt sidan och bara varit ledig. Imorgon ska även jag tillbaka till verkligheten, börja plugga igen vilket kommer innebära att mina lediga kvällar försvinner. Jag tycker alltid att det är svårt at återgå till det vanliga efter ledighet och så är det även denna gång men man får sparka sig själv bara. Det är dags att återgå till det vanliga igen :) 
Idag har vi tillbringat förmiddagen i lekplatsen medan solen sken för fullt och efter att Minella sov lite åkte vi till min pappa. Mys dag <3 kvällen avrundades med lek här hemma, bygga med lego, läsa bäcker, bygga med klossar osv. Minella tycker att det är roligt med lekar där hon ska göra något, bygga, sätta rätt boll i rätt hål osv. När hon somnade körde jag ett pilates pass och avslutade med 10 minuter mördarträning för mage och ben. Lägger upp det imon så kan ni prova! Sjukt bra. Efter det satte jag mig vid datorn och efter någon stund klickade jag spontant hem en ny kontinentalsäng till oss som vi får om två veckor :)  
Nu säger jag god natt! 



Massa lek innan läggdags <3 

Allmänt | |
Upp