Kärlek

Alla har vi känt och upplevt kärlek någon gång. Det kan vara kärleken man har till sina föräldrar, syskon, hund, katt, vänner ja precis allting. Alla vi älskar någon, vissa mer än andra. Jag är en väldigt kärleksfull person. Jag känner stor kärlek till min familj och vänner, min man älskar jag på ett helt annat sätt. Man älskar på olika sätt beroende på vem man älskar och det är helt fantastiskt. När jag fick en dotter så föddes det en helt ny kärlek inom mig, en sort som jag aldrig tidigare har stött på. En sort kärlek som var obeskrivlig, som är obeskrivlig. En kärlek som slog precis allting jag någonsin har känt och upplevt i mitt liv. Helt plötsligt så lärde jag mig vad älska betyder. Jag har som sagt såklart älskat andra personer tidigare men jag visste inte vad älska innebar innan jag fick mitt barn. 
Idag är hon 1 år och 3 månader och jag älskar henne ännu mer än vad jag gjorde den 4 september 2013 då hon föddes. Hennes kramar, skratt och när hon kommer till mig bara för att pussa mig får mig att smälta totalt. När jag kramar henne känns det som att mitt hjärta blir gigantiskt. Mitt älskade lilla barn, att du skulle födas och komma med all denna glädje och kärlek till oss, det kunde jag aldrig ana. Du är det finaste som har hänt mig och konstigt nog så vet jag även om jag idag inte kan förstå det, jag vet att jag kommer att älska dig mer och mer även om jag nu inte kan förstå hur det kommer vara möjligt! <3 kärlek är helt fantistiskt, oavsett vem du älskar! 


Allmänt | |
Upp