Glad påsk

Påsken är här, vi har en mysig helg överlag. Tycker inte påsken är någon vidare rolig högtid så ska inte skriva om den heller. Minella fick godisägg iallafall som hon va lycklig över 

Just nu läggs enormt mycket tid på renoverings beräkningar till vårt nya boende. Vi har äntligen ritat färdigt köket och det enda som återstår är valet mellan vita matta luckor eller vita högblanka luckor? 
Parkett till golven är beställt och målarfärg också. 
Toaletterna kommer vi att renovera när vi har flyttat in, känns som att det blir för mycket folk som jobbar överallt annars och eftersom det finns två badrum stör det inte oss om det ena inte skulle vara funktionellt medan de renoverar. Hursomhelst så ska allt beräknas, vad kostar allt och vad vill vi satsa på? Så mycket små detaljer som ska falla på plats, elektriker som ska komma osv.. Svårt att se framför sig hur det kommer att se ut.? Det låter nu som att vi har köpt världens ruckel, så är det inte men vi känner att vi renoverar allt så som vi vill ha det innan vi flyttar in för att slippa bo i renovering sen. 
Om ca 20 dagar får vi äntligen nycklarna, ska bli så roligt :)

Ikväll är det jag och Minella hemma, eller hon dissade mig när hon somnade så jag är väl själv då Russe är iväg och spelar till tre. Jag kan säga att jag gjorde inte ett skit, tittade på tv, surfade runt på nätet och nu ska jag lägga mig :) 
Imorgon ska vi träffa vänner för grill och mys <3 
Puss


Allmänt | |
Upp