Shopping

Idag var det ännu en dag i skolan. Satt där till två, gjorde färdigt nästan allting och åkte hem. Ringde mamma och bad henne ta Minella någon timme. Drog med mig R på shoppingtur. Det är omöjligt att köpa något med Minella, hon springer för fullt i affären, vill absolut inte sitta i vagnen och till slut åker vi hem helt utmattade efter all spring. Vi handlade i två timmar och köpte med oss massor med saker, föräldrarlivet lär dig vara effektiv kan jag lova :) Jag hittde säkert 6 tröjor o ett par skor fick följa med. R köpte jacka, jeans o skor. Jag har börjat ogilla att gå i affärerna så det kändes skönt när jag äntligen hittade en del o slipper nu gå dit på ett tag :) 

Imorgon ska jag till skolan på fm, göra klart min hemtenta o skicka in den :) resten av dagen blir mys & roligheter!
Puss 

min älskling i himmelriket, älskar diska. 
Allmänt | |
Upp