Helg

Fredag och helg. Jag bara älskar fredagar, och helger för den delen också. Idag har jag och Minella haft en mysdag. Vi åt lunch med pappa som alla andra fredagar. När han och Minella får bestämma är det mc, Max elmer burger king Och så var även fallet idag. Efter lunchen åkte vi till Minellas farmor lite och sen hem för att leka med kompisen Teo :) 
Minella har de senaste dagarna varit allmänt grinig, haft feber en natt och inte varit på hugget, idag så ser jag att hörntänderna där uppe har trätt fram. Förklarade allting så nu kör vi på gel för tänder i ett par dagar! 

Imorgon ska vi ut och leka i snön är det tänkt, om vädret tillåter. Jag läste nyligen nyss att det är storm imorgon :/ på kvällen ska Minella lägga sig och sen kommer mormor hit för att passa henne. Jag och R ska ut :) 

God natt kära läsare! 


Allmänt | |
Upp