Lekdag

Tiden går så fort, ännu en dag har passerat och det är dags att säga God natt. 
Minella och jag hade en mysig förmiddag hemma idag med mass lek och bus, efter att ha sovit och ätit så drog vi på oss kläder för att gå till lekplatsen. De har byggt en ny lekplats nära min mamma så vi promenerade dit,  halvvägs kom spöregn och innan vi hann hem till mamma som var hemma hann vi bli dyngsura. Vi fikade och Minella fick diska innan regnet la sig och vi kunde gå ut som det var tänkt. Lekplatsen var kanon och vi var kvar där i två timmar innan Minella hade utforskat allt. Alltså alla dessa kläder, helt ärligt så ska det bli så skönt med vår, att slippa klä på sig massor innan man ska ut. Tänk vad skönt stt bara kunna ta på sig en jacka. 




När R kom hem fick han ta över och jag åkte till gymmet. Köpte ett nytt kort på actic idag så det känns bra att ha kommit igång igen. Nästa vecka har jag bokat in pt pass för att få mördarschema. Jag klarar inga dieter, jag vill kunna äta precis allting och då behöver jag ett pass som kör slut på mig, med andra ord, ät allt, må bra. Träna hårt, märker du inget resultat, träna ännu hårdare. Ska försöka med det där nu! 
Inget plugg idag, lite ångest för det men imorgon har jag tänkt hinna läsa ut hela boken så då är jag färdig med steg ett. 

Nu kallar sängen!!
God natt 
Allmänt | |
Upp