Storm

Det blåser något helt otroligt ute. Fönsterna knakar och det känns som att de kommer gå sönder. Lite läskigt! 
Jag är hemma själv med min prinsessa ikväll, R är ute med killarna. Det är väl bara killar som kan göra nåt sånt? Gå ut en kväll när man blåser bort. Eller, jag är kanske paranoid. Hursomhelst så spelar det ingen roll, jag hade iallafall aldrig dragit ut när det är sånt här väder! 
Kvällen har tillbringats framför datorn med mina hundratals böcker. Det börjar ta form nu och jag tror att jag kan bli färdig med uppgiften imorgon. Helt underbart isåfall. Så jag har en vecka att bars plugga på tentan! Planering, planering.. Hade aldrig klarat mitt lov utan det! 

För övrigt har jag inte varit ledig idag utan har jobbat så ingen lördag för min del. Imorgon är vi alla lediga ihop så vi ska hitta på något roligt förhoppningsvis :)
Nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på vinden!!

God natt! 
Allmänt | |
Upp